Az elektronikus szerződéskötés folyamata

1. Új szerződés létrehozása

Az új szeződések létrehozása egyszerű és könnyű.
A következő módon érhetjük el: Szerződéskezelő - Új szerződés készítése.

2. Szerződés elnevezése és típus kiválasztása

Adjon egy könnyen értelmezhető nevet szerződésének. Lehetőség van előre elkészített rendszersablonokat, vagy saját sablonokat használni.

3. A szerződés személyre szabása

Írja be a változó paramétereket, kiegészítéseket, és adja meg partnere email címét. Más adatára nincs is szükség. Ha minden kész, zárja le a szerződést.

4. Partner automatikus meghívása emailben

A lezárás után azonnal meghívja partnerét a rendszer, nem szükséges semmilyen előzetes regisztráció hozzá.

5. A szerződés státusza: Aláírásra vár

A szerződés bekerül az aláírásra váró szerződések közé, Partnerének pedig a visszaigazolásra váró szerződésekhez. Amikor Partnere visszaigazolja a csatlakozást, bekerülnek az adatai a szerződésbe és erről automatikusan értesítjük Önt.

6. A szerződés aláírása

Amikor mindent átbeszéltek, rendben találtak, csak írják alá a szerződést. Azt utolsó aláírással véglegesedik a szerződés, addig bármikor van lehetőség a módosításokra.

7. A szerződés megkötésre kerül

A szerződés átkerül az élő, megkötött szerződések közé, ahonnan bármikor elérheti és letöltheti PDF formátumban.

8. Kiértesítés a megkötött szerződésről

A rendszer emailben is kiértesíti a feleket a megötött szerződésről. PDF formátumban csatolja az élő szerződést, nem kell belépnie sem a letöltéshez.